GYIK 2018-10-03T09:03:02+00:00

Gyakran Ismételt Kérdések

1. Az EPDS biztosítja a jogi környezetnek és szabályzatoknak való megfelelést?

Igen, az EPDS-ben egyben kezelhetőek a dokumentumok, eszközök, tevékenységek, megvalósítható segítségével az élettartamkövetés és a teljeskörű megfelelés.

2. A rendszer használathoz szükséges szoftver telepítése a számítógépekre / munkaállomásokra?

Nem, a rendszer szerver – kliens technológia elven működik, így nem szükséges telepíteni azt a felhasználók gépére

3. Összeköthető-e a rendszer más vállalatirányítási rendszerrel?

Igen, a rendszer összeköthető különböző vállalatirányítási rendszerrel. Ennek azonban előfeltétele a konzultáció a felhasználóval és a vállalatirányítási rendszerért felelős személlyel / csapattal.

4. Riportok / kimutatások készíthetők-e a rendszer segítségével?

Igen, a rendszerben vannak beépített riportálási folyamatok, azonban egyedi igény és fejlesztés esetén a rendszer által használt adatokból bármilyen kimutatás elkészíthető.

5. Offline (ipari környezetben) is használható a rendszer?

Természetesen, a mobil alkalmazással (iOS / Android) offline módon is használható a rendszer. Amikor a mobil eszköz csatlakozik az internetre, megkezdődhet az adatszinkronizáció.

6. Egyéb szempont vagy keretrendszerek integrálhatók-e az EPDS-be?

Az EPDS legújabb verziója (4.0), már úgy kerül kialakításra, hogy abba a robbanásbiztonság-technika mellett egyéb szempontrendszerek is kialakíthatók a felhasználó által (környezetvédelem / munkavédelem / tűzvédelem / egyedi megfeleltetési szempontrendszerek)

7. Egyszeri díja van a rendszernek?

A rendszernek van egy beruházási költsége, majd az azt követő években utánkövetési díjak vannak. Egyedi konstrukciók kidolgozására természetesen van lehetőség.

8. Miért szükséges az egyedi azonosító alkalmazása, az élettartamkövetés megvalósítás érdekében?

Egyedi azonosító nélkülözhetetlen eleme annak, hogy az élettartamkövetést meglehessen valósítani. Ezek segítségével érhető el, hogy az eszközök bármikor és bárhol egyértelműen beazonosíthatók legyenek.

9. Hol tárolja a rendszer az adatokat?

A folyamatosan változó igényeknek eleget téve, ezt a kérdéskört rugalmasan kezeljük. Lehetősége van a Partnernek választani, hogy hol szeretné az adattárolást megvalósítani: a saját szerverén, a mi általunk biztosított szerveren vagy felhőben.

Töltse le tájékoztatónkat vagy vegye fel velünk a kapcsolatot!

visszahívást kérek
pdf letöltése